hidup ini tidak perlu terlalu banyak warna-warni macam pelangi.. tapi cukup setakat kita tahu yang hidup ini bukan hanya hitam dan putih..



I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

cuti sekolah

kalau dulu,masa sekolah..cuti sekolahlah yang paling best !!
dapat cuti2..tp,homework melambak r..
tapi yang paling best asal birthday aku je mesti cuti..
hehe..
ingat lagi mase kt skul,orang happy2 psl cuti bln 3..
then,aku pn mencelah..sje2 nk hiburkn ati..haha

asal bday ak je msti cuti..mnandakan kerajaan mnyambut bday aku..jadi,korang dberi cuti utk meraikan bday aku..hahaha..( merepek sudahh...mcm r bday ak sowg je kn..hehe)

adik aku dekat JB pun balik..happy..wlupun dye muda 3 ta0n dari ak..
tapi,tinggi dye lbih kurang mcm ak..baju dye pun ak muat..hehe..

yg ane satu ak..??..hehe..ijau2..

kalau sekali pandang,orang ingat aku dgn dye kembar..hehe
family ak ckp nampaknya lama2 akulah yang paling 'comel'..
(cakap je r ak pendek an..tsk3..)
adik2 laki aku dah besar nanti mesti lagi tinggi..
adik pmpuan ak lak da tinggi sama aku..
tapi xkisah pun..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

dean said...

hahaha..pendek

Nyssa said...

pendek ke?
awak tetap comel
di hati saya sayang
HEHE

sheryl said...

dean: weyh,mmg kejam sggh!!
nyssa: thanx..awk pn..hehehe

Post a Comment