hidup ini tidak perlu terlalu banyak warna-warni macam pelangi.. tapi cukup setakat kita tahu yang hidup ini bukan hanya hitam dan putih..



I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

semua tentang kita


waktu terasa semakin berlalu
tinggalkan cerita tentang kita
akan tiada lagi kini tawamu
tuk hapuskan semua sepi di hati

ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama 
saat dulu kala

ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka
saat kita tertawa

teringat di saat kita tertawa bersama
ceritakan semua tentang kita

ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama 
saat dulu kala

ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka
saat kita tertawa


p/s: lagu nie first dengar mase f.4..kredit to tiqa hamzah sbb dia yg kenalkan lagu
nie..mse sleepover dkt rumah aku dgn alp tbj laen..huhu
stlah apa yg berlaku,aku rse aku amat suke lagu nie skrg..haha



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

whitech0c said...

cheer up ya!!..
;)

Post a Comment