hidup ini tidak perlu terlalu banyak warna-warni macam pelangi.. tapi cukup setakat kita tahu yang hidup ini bukan hanya hitam dan putih..



I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

layan jerk yea!!~

Sudah lama ku memendam rasa
Cinta di dalam dada
Namun tidak pernah bersuara
Kerana takut kecewa
 
Ku tunggu waktu yang lebih baik
Untuk langkah pertama
Jauh dari apa yang ku kira
Hatimu ada yang punya
 
Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya aku sedar kau ada dia
 
Mungkin juga semuanya salah ku
Terlalu mengharapkan cinta
Tapi sepi yang merasuk kalbu
Membawa angan melayang
 
Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya aku sedar kau ada dia
.

 Lagu nie tak de lah best sgt (haha..mcm r suare ak sedap)
Tapi yang pasti aku suke lirik dia..hehe..
Meaning??(soalan yg ilya slalu tanye)
Meaning dye..dye suke orang tue but dye taw yang
Orang tue suke orang laen..
Then??(words yg ilya slalu gunakan utk smbung cter..haha)
ish,npe asyik ilya nie??
sebab mase aku tgh wat blog nie..dye sesedap je
g jalan-jalan dekat the curve..
aku pun nak g..da lme xg lorh..(^~^)
sambung cter td plak..hehe..
Urm,then..xde pape..suke lirik or dengar ssuatu lagu tue
Tak bermakna dye ade kena-mengena dengan hidup kita!!..

(mungkin ya mungkin tak..hukhuk..)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment